image

שירותי הנהלת חשבונות בדובאי והגשת דו״חות לרשויות

הכל תחת קורת גג אחת

image

צור קשר

    ניהול חשבונות שוטף הנה חובה חוקית המוטלת על כל עסק הרשום באיחוד האמירויות. חברת ׳אמירתי׳ מעניקה לחברות ויזמים ישראלים שירותי הנהלת חשבונות והגשת דו״חות לרשויות בדובאי הניתניםעל ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום תוך שמירה על רמה מקצועית גבוהה.

    image
    כיום כל חברה ישראלית הנכנסת לנוף העסקי השוקק של דובאי, זקוקה לניהול פיננסי תקין על מנת לעמוד בתקנות ובחוקים המקומיים של הרשויות באיחוד האמירויות ובאמירות/הפריזון בו העסק נרשם. חברת אמירתי מתמחה במתן שירותי הנהלת חשבונות מקיפים המותאמים לצרכים הייחודיים של חברות ויזמים ישראלים, המבססים את נוכחותם העסקית בדובאי. החברה בעלת ניסיון והיכרות עם התקנות השונות בדובאי ומבצעת זאת במקצועיות גבוהה ללא פשרות.
    מדריך מעודכן לפתיחת חשבון בנק עסקי: שלבי התהליך עבור חברות קטנות ובינוניות

    תהליך העבודה שלנו

    פתיחת חשבון בנק לתושבים זרים

    image

    אנו מקפידים על קשר שוטף מול לקוחותינו על מנת לוודא כי הכל מדווח כהלכה וכי השירותים שאנו נותנים אכן תואמים את צרכי העסק.

    image

    מתן הצעת מחיר והתחלת עבודה

    image

    פגישה עם הלקוח על מנת להבין את טיב העסק, סוג והיקף העסקאות, מה החובות הרגולטוריות המוטלות עליו ועוד.

    חברת אמירתי בעלת ניסיון רב במתן שירותי הנהלת חשבונות ותעשה הכל כדי לאפשר לכם להתמודד עם דרישות הרשויות והתקנות השונות.

    פתרונות חשבונאיים שמסופקים על ידינו

    חשבונאות

    המנהלי חשבונאות המיומנים שלנו מוכנים לקחת על עצמם את המשא ומתן של תיעוד ותחזוקת רישומים של העסקאות הפיננסיות היומיומיות שלך, כמו גם טיפול בסיווגי הבנק, ובכך לשחרר אותך מהאחריות הזו.

    דיווחי פיננסים

    אנו מציעים דוחות פיננסיים המותאמים לסייע לך בהערכת העסק שלך. כלולים בין היתר בדיקות יישום, דוחות רווח והפסד, מאזני פיקוח, דוחות זרימת מזומנים ומנהלים כלליים.

    מנהל תגמולי עובדים

    אנו מחויבים לניהול השכר החודשי של החברה שלך ביעילות ובדיוק. שירותינו המקיפים כוללים מגוון משימות עיקריות, כולל יצירת דוחות מפורטים.

    עזרה בביקורת

    נעזור לך לנווט בהצלחה בתהליך האודיט של שנתך הפיננסית ונוודא שרשומות הכספיות שלך עומדות בהנחיות המפורטות בתקנות הבינלאומיות לדיווח פיננסי (IFRS).

    עזרה בביקורת

    נעזור לך לנווט בהצלחה בתהליך האודיט של שנתך הפיננסית ונוודא שרשומות הכספיות שלך עומדות בהנחיות המפורטות בתקנות הבינלאומיות לדיווח פיננסי (IFRS).

    שירותי הנהלת החשבונות כוללים את השירותים הבאים:

    הנהלת חשבונות ודיווח כספי

    שירותי הנהלת חשבונות כוללים תיעוד מדויק של עסקאות פיננסיות שבוצעו כמו מכירות, רכישות, הוצאות ותשלומים שונים של החברה. רשומות אלו מהוות את הבסיס להכנת דו״חות כספיים שונים כמו דו״חות רווח והפסד, מאזנים ודו״חות תזרים מזומנים. דו״חות אלו מוגשים לרשויות הרלוונטיות בהתאם ללוחות הזמנים הקבועים בחוק.

    הקפדה על תקנות המס

    איחוד האמירויות ידועה בסביבת המס החיובית שלה, אולם עדיין קיימות חובות מס ספציפיות שחברות חייבות לעמוד בהן. שירותי הנהלת חשבונות מסייעים לחברות ישראליות לעמוד בדרישות החקיקה והדיווח הרלוונטיות וחשוב לא פחות, מאפשרות לכם להתמקד בפיתוח העסק שלכם.

    image

    שירותי ביקורת

    ישנן חברות מסוימות הזקוקות לשירותי ביקורת. שירות זה נעשה על ידי רואה חשבון המספק שירותי ביקורת על מנת להבטיח כי הדו״חות הכספיים מוכנים בהתאם לתקנות הרלוונטיות והדרישות בדובאי ומשקפים נאמנה את מצבה הפיננסי של החברה.

    תכנון פיננסי וניתוחים כספיים

    שירותי הנהלת חשבונות מציעים תובנות חשובות על העסק באמצעות ניתוח פיננסי. הם עוזרים לחברות להבין ולנתח את הביצועים הפיננסיים שלהן, לזהות תחומי חוזק וחולשה, לתכנן את הפעילות העסקית ולקבל החלטות מושכלות לצמיחה עסקית עתידית.

    החשיבות של שירותי הנהלת חשבונות להתנהלות נכונה

    שירותי הנהלת חשבונות עבור חברות בדובאי הינם קריטיים להתנהלות פיננסית נכונה ועמידה בתקנות והדרישות המקומיות, שכן אי עמידה בדרישות ובתקנות ודיווח לקוי עלולים להוביל לקנסות, לבעיות משפטיות ולפגיעה במוניטין החברה ועל כן הנם חיוניים עבור חברות המעוניינות לנהל עסקים מצליחים בדובאי.

    image

    שאלתם? ענינו!

    מהם שירותי הנהלת חשבונות שניתן למצוא באיחוד האמירויות?

    שירותי הנהלת חשבונות כוללים רישום פעולות כלכליות, עריכת דוחות כספיים, תכנון מס, וניהול תזרים מזומנים. חברות באיחוד האמירויות מציעות גם שירותי שכר ותגמולים, ייעוץ פיננסי ועמידה בדרישות הרגולטוריות המקומיות.

    האם יש חובה להחזיק ספרי חשבונות באיחוד האמירויות?

    כן, חברות באיחוד האמירויות מחויבות לנהל ספרי חשבונות מסודרים ולשמור על רשומות כספיות מדויקות, על פי החוקים המקומיים. זה כולל רישום עסקאות יומיומיות והכנת דוחות כספיים שנתיים.

    מהן הדרישות לבחירת חברת הנהלת חשבונות באיחוד האמירויות?

    חשוב לבחור חברה עם ניסיון מוכח בתחום והיכרות עם החוקים והרגולציות המקומיות. רצוי שהחברה תהיה חברה באיגוד הרואי חשבון המקומי ויש לה גישה לטכנולוגיות מתקדמות לניהול חשבונות.

    אילו תחומי מומחיות כדאי לחפש בחברת הנהלת חשבונות?

    מומלץ לחפש חברה שמתמחה בתחומים כמו תכנון מס, חשבונאות בינלאומית, ניהול תזרים מזומנים ודוחות כספיים. כמו כן, חשוב שהחברה תוכל לספק תמיכה בעת בדיקות מס והכנת דוחות לרשויות המקומיות.

    מהם האתגרים העיקריים בהנהלת חשבונות באיחוד האמירויות?

    האתגרים כוללים עמידה בדרישות רגולטוריות משתנות, ניהול חשבונאות מרובת מטבעות עבור חברות בינלאומיות, והצורך להתמודד עם מערכת מס מורכבת במיוחד עם הכנסת מס ערך מוסף לאחרונה.

    כיצד ניתן לוודא שחברת הנהלת חשבונות באיחוד האמירויות עומדת בסטנדרטים גבוהים?

    חשוב לבדוק את הרישיונות והאישורים של החברה, לבדוק המלצות וביקורות של לקוחות קודמים, ולהבטיח שהיא חברה באיגודים מקצועיים רלוונטיים. כמו כן, ניתן לדרוש פגישת ייעוץ לפני חתימה על חוזה לבדוק התאמה מקצועית ואישית.

    מהם היתרונות של שימוש בתוכנת חשבונאות מתקדמת עבור עסקים באיחוד האמירויות?

    שימוש בתוכנה מתקדמת מאפשר שקיפות גבוהה יותר, דיווחים מדויקים ומהירים, ניהול טוב יותר של תזרים מזומנים, ויכולת להתמודד עם החוקים המקומיים המתמיד משתנים. כמו כן, היא מסייעת בבקרה על הפעילות הכספית ובהפחתת סיכונים.

    אילו חשיבות יש לדיווחים כספיים בזמן אמת עבור עסקים באיחוד האמירויות?

    דיווחים בזמן אמת מאפשרים למנהלים לקבל החלטות מושכלות על בסיס נתונים עדכניים, מה שקריטי במיוחד בסביבה עסקית תחרותית ומהירה כמו באיחוד האמירויות. זה גם מסייע בניהול יעיל יותר של משאבים ובהכנה לבדיקות רגולטוריות.

    מהם האתגרים בניהול חשבונות לחברות רב-לאומיות באיחוד האמירויות?

    אתגרים עיקריים כוללים התמודדות עם מספר מערכות מס ורגולציות במדינות שונות, ניהול פעילות במטבעות רבים, והצורך להבין ולעמוד בדרישות תקניות רבות ומגוונות. חשוב לשים לב לפרטים ולשכור שירותים מקצועיים שיכולים לתת מענה לאתגרים אלו.

    כיצד משפיעה הוספת מס ערך מוסף (VAT) באיחוד האמירויות על שירותי הנהלת חשבונות?

    הכנסת מס ערך מוסף הביאה לצורך במעקב ודיווח מדויק של פעולות הכוללות את המס הזה, כולל איסוף, רישום והגשת דיווחים לרשויות המס. זה דורש מחברות הנהלת חשבונות לעדכן את מערכותיהן ולהכשיר את עובדיהן בהתאם.